Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Osmanoglu, Hasan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Gençlik ve Spor İl Müdürlükleri Çalışanlarının Mantar Yönetimi Algı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
    (2020) Osmanoglu, Hasan; Üzüm, Hanifi
    Bu çalışma, ülke sporuna hizmet veren ve bu hizmetin tüm ülke çapında yayılmasına olanak sağlayan Batman, Mardin, Siirt,Şırnak Gençlik Spor ve İl Müdürlüklerinde görev yapan çalışanlarının mantar yönetim algı düzeylerini yaş, cinsiyet, eğitimdüzeyi, çalışma pozisyonu, çalışma yılı ve görev yaptığı birim değişkenlerine göre incelemek amacı ile yapılmıştır. Çalışmaamacı doğrultusunda genel tarama modellerinden biri olan anlık tarama yaklaşımı ve ilişkisel tarama modeline göre dizaynedilmiştir. Çalışmada veri toplama aracı olarak Birincioğlu ve Tekin (2018) tarafından geliştirilen 19 madde ve dört altboyuttan oluşan ve Cronbach Alpha iç tutarlılık değerleri ?=0.90 olarak bulunan “Mantar Yönetim Ölçeği” kullanılmıştır.Veriler 46 kadın 113 erkek olmak üzere toplam 159 çalışandan elde edilmiştir. Katılımcıların demografik verilerinindağılımının belirlenmesi için yüzde (%) ve frekans (f) analizleri, iki grubun karşılaştırılması için T-testi ve sürekli sayısalveriler için Pearson Korelasyon testleri uygulanmıştır. Yapılan analizlerin sonucunda Gençlik ve Spor Bakanlığı çalışanlarındamantar yönetim algısının orta düzeyde olduğu tespit edilmiştir.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    SPOR TURİZMİ HİZMET KALİTESİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
    (2018) Osmanoglu, Hasan; Üzüm, Hanifi; Karli, Ünal; Aycan, Ali
    Bu çalışma, spor turizmi yapan otellerin sporculara sundukları hizmetlerin kalitesini ölçmeye yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçüm aracı geliştirmek amacı ile yapılmıştır. Araştırmacılar tarafından geliştirilen ölçek “Spor Turizmi Hizmet Kalitesi Ölçeği (STHKÖ)” olarak adlandırılmıştır. Ölçeğe açıklayıcı ve doğrulayıcı faktör analizleri yapılmıştır. Bu analizler sonucunda ölçeğin 28 madde ve 5 alt boyuttan oluştuğu gözlenmiştir. Ölçeğin alt boyutları “Spor tesisleri, ?=0.96”, “Çalışanlar, ?=0.82”, “Eğlence, ?=0.90”, “Hijyen, ?=0.85” ve “Oda kalitesi, ?=0.80” olarak adlandırılmıştır. Bu beş boyut toplam varyansın %72.32’sini açıklamaktadır. Sonuç olarak ölçek otel işletmelerinin sundukları hizmetin sporcular açısından değerlendirilmesine yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçüm aracı olarak kabul edilmiştir.

| Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Kütüphanesi, Bolu, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim