Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Batman, Orhan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Tarihi konak işletmelerine yönelik e-şikayetlerin değerlendirilmesi: İpekyolu Ayaş-Sapanca Koridoru üzerine bir araştırma
    (2018) Genç, Koray; Batman, Orhan
    Potansiyel turistlerin konaklama işletmesi seçiminde, konaklama işletmelerinin ise eksik yanlarını takip etmede ve kendilerini geliştirmede otel/tatil yorumlama platformları önemli bilgi kaynağı durumundadır. Bu önemden hareketle bu araştırmada, tarihi konak işletmelerine yönelik e-şikâyetlerin içerik analizi yapılmıştır ve bu çerçevede işletmecilere öneriler sunulmuştur. Tripadvisor otel/tatil yorumlama sitesinden İpekyolu Ayaş-Sapanca koridorunda yer alan 12 konak işletmesine yönelik 42 şikâyet içerikli yorum araştırmaya dahil edilmiş olup, içerik analizi sonucunda şikâyet edilen konular odayla ilgili, yemekle ilgili, insan kaynaklı ve diğer şikâyetler olarak sınıflandırılmıştır. Turistlerin en çok şikâyetçi olduğu konular ise banyo/tuvalet alanının küçük olması ve kahvaltının beklentileri karşılayamaması olarak ortaya koyulmuştur.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    TARİHİ KONAK İŞLETMELERİNE YÖNELİK E-ŞİKÂYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ: İPEKYOLU AYAŞ-SAPANCA KORİDORU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    (2018) Genç, Koray; Batman, Orhan
    Potansiyel turistlerin konaklama işletmesi seçiminde, konaklama işletmelerinin ise eksikyanlarını takip etmede ve kendilerini geliştirmede otel/tatil yorumlama platformları önemlibilgi kaynağı durumundadır. Bu önemden hareketle bu araştırmada, tarihi konak işletmelerineyönelik e-şikâyetlerin içerik analizi yapılmıştır ve bu çerçevede işletmecilere önerilersunulmuştur. Tripadvisor otel/tatil yorumlama sitesinden İpekyolu Ayaş-Sapanca koridorundayer alan 12 konak işletmesine yönelik 42 şikâyet içerikli yorum araştırmaya dahil edilmiş olup,içerik analizi sonucunda şikâyet edilen konular odayla ilgili, yemekle ilgili, insan kaynaklıve diğer şikâyetler olarak sınıflandırılmıştır. Turistlerin en çok şikâyetçi olduğu konular isebanyo/tuvalet alanının küçük olması ve kahvaltının beklentileri karşılayamaması olarak ortayakoyulmuştur.

| Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Kütüphanesi, Bolu, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim