Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Avineri, Netta" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Preservice teachers' discursive constructions of cultural practices in a multicultural telecollaboration
    (Eastern Coll, Dept Education, 2019) Üzüm, Babürhan; Yazan, Bedrettin; Avineri, Netta; Akayoğlu, Sedat
    The study reports on a telecollaboration exchange between two teacher education classes in the United States and Turkey. In synchronous and asynchronous conversations, preservice teachers (PTs) engaged in social Justice Issues and made discourse choices that captured culture(s) and communities as diverse or essentialized. These choices were affected by PTs' positionings and impacted how PTs connected to individuals only and/or to broader society. PTs asked questions that created space for critical discussions and facilitated awareness of diversity, yet sometimes led to overgeneralizations. The study has implications for designing telecollaborations that promote language and practices to unpack the issues of social justice.

| Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Kütüphanesi, Bolu, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim