Çelenk, Süleyman2021-06-232021-06-2320081303-04932148-4929https://app.trdizin.gov.tr/makale/T1RBNU5qWTIhttps://hdl.handle.net/20.500.12491/324Bu araştırma ilköğretim okullarına yeni başlayan birinci sınıf öğrencilerinin ilkokuma ve yazma öğretimine yönelik deneyim ve birikimlerini (duyuşsal hazırlık düzeyi ile okuma ve yazma öğrenmeye hazırlık düzeyleri) ölçmek amacıyla yapılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre; (1). öğrencilerin okulöncesi dönemden ilkokuma ve yazma öğretimine yönelik çok önemli deneyim ve birikimlerle okula başladıkları, (2). okulöncesi dönemde alınan anaokulu eğitiminin öğrencilerin okuma ve yazmaya hazırlık düzeyleri üzerinde etkili olduğu görülmüştür.trinfo:eu-repo/semantics/openAccess[No Keywords]İlköğretim Okulları Birinci Sınıf Öğrencilerinin İlkokuma ve Yazma Öğretimine Hazırlık DüzeyleriArticle81839090966