Genç, KorayBatman, Orhan2024-09-252024-09-2520182147-92082147-9194https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/304155https://hdl.handle.net/20.500.12491/14642Potansiyel turistlerin konaklama işletmesi seçiminde, konaklama işletmelerinin ise eksikyanlarını takip etmede ve kendilerini geliştirmede otel/tatil yorumlama platformları önemlibilgi kaynağı durumundadır. Bu önemden hareketle bu araştırmada, tarihi konak işletmelerineyönelik e-şikâyetlerin içerik analizi yapılmıştır ve bu çerçevede işletmecilere önerilersunulmuştur. Tripadvisor otel/tatil yorumlama sitesinden İpekyolu Ayaş-Sapanca koridorundayer alan 12 konak işletmesine yönelik 42 şikâyet içerikli yorum araştırmaya dahil edilmiş olup,içerik analizi sonucunda şikâyet edilen konular odayla ilgili, yemekle ilgili, insan kaynaklıve diğer şikâyetler olarak sınıflandırılmıştır. Turistlerin en çok şikâyetçi olduğu konular isebanyo/tuvalet alanının küçük olması ve kahvaltının beklentileri karşılayamaması olarak ortayakoyulmuştur.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessTARİHİ KONAK İŞLETMELERİNE YÖNELİK E-ŞİKÂYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ: İPEKYOLU AYAŞ-SAPANCA KORİDORU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAArticle141283296304155