Kılıç, Çiğdem2021-06-232021-06-2320131303-04932148-4929https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRVNU16TXhNUT09https://hdl.handle.net/20.500.12491/376Bu araştırmada bir yetişkin eğitimi ve erken çocukluk eğitimi programı olan 3-6 Yaş Aile Eğitim Programının yetişkin eğitiminde program geliştirme sürecine uygunluğu incelenmektedir. Betimsel tarama modeli kullanılarak yapılan araştırmada, 3-6 Yaş Aile Eğitim Programını uygulayan Ankara ili Halk Eğitim Merkezlerinde görev yapan 44 eğitmenin görüşü alınmıştır. Elde edilen veriler SPSS 16.0 paket programında yüzde ve frekans değerleri alınarak yorumlanmıştır. Araştırmadan elde edilen sonuçlara göre; 3-6 Yaş Aile Eğitim Programı yetişkin eğitiminde program geliştirme sürecine "genel anlamda" uygun olarak tasarlanmış bir programdır. Ancak her eğitim programında olduğu gibi 3-6 Yaş Aile Eğitim Programının da eksikleri vardır ve giderilmesi gerekmektedir.In this study, the compliance of the Age 3-6 Family Education Program, as an adult and an early childhood education program, is examined in terms of curriculum development. In this study which uses the descriptive survey model, the views of 44 trainers who worked for Community Education Centers that implemented the Age 3-6 Family Education Program in Ankara were obtained. The gathered data were interpreted, using SPSS 16.0 package program by calculating the percentage and frequency values. The obtained results showed that in general the Age 3-6 Family Education Program is a properly designed program in terms of curriculum development in adult education. However, as it may be the case in any education program, the Age 3-6 Family Education Program also has some shortcomings and those should be overcome.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessYetişkin EğitimiYetişkin Eğitiminde Program GeliştirmeErken Çocukluk EğitimiAile EğitimiAdult EducationCurriculum Development in Adult EducationEarly Childhood EducationFamily Education3-6 Yaş aile eğitim programının yetişkin eğitiminde program geliştirme süreci açısından değerlendirilmesiEvaluation of the age 3-6 family education program in terms of curriculum development process in adult educationArticle132373393TR-DizinID