Türksoy, BerayAycan, Ali2024-09-252024-09-2520201303-00352147-3064https://doi.org/10.11616/basbed.vi.687862https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/460128https://hdl.handle.net/20.500.12491/15056Bu çalışmada, spor merkezi üyelerinin kişisel özellikleri bakımından sunulanhizmetlere yönelik kalite algılarının incelenmesi amaçlanmıştır. İstanbul SporEtkinlikleri ve İşletmeciliği Ticaret AŞ’ye (Spor İstanbul) bağlı 4 farklı sportesisinden toplam 400 üye (225 kadın ve 175 erkek) araştırmanın evreninioluşturmaktadır. Çalışma verilerinin toplanmasında, Uçan (2007: 121-122)tarafından geliştirilen “Spor-Fitness Merkezleri Algılanan Hizmet Kalitesi Ölçeği”kullanılmıştır. Araştırma sonucunda, katılımcıların hizmet kalitesi algılarının sportesisi kullanım amaçları dışında, diğer kişisel özellikleri (cinsiyet, yaş, eğitim, gelirüyelik süresi ve tesis kullanım zamanı) bakımından farklılaştığı tespit edilmiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessSPOR MERKEZLERİNDE SUNULAN HİZMETLERE YÖNELİK KALİTE ALGISININ DEĞERLENDİRİLMESİArticle10.11616/basbed.vi.687862202489508460128