Search
Now showing items 1-7 of 7
Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi
(2017)
Bu araştırma, ağır ve çoklu yetersizliği (AÇYE) olan bireylerle çalışan özel eğitim öğretmenlerinin yaşadıkları sorunların belirlenmesi amacıyla yürütülmüştür. Bu doğrultuda, AÇYE olan bireylerle çalışan özel eğitim alan ...
Göç Yaşamış 6. Sınıf Öğrencileri'nin Noktalama İşaretlerini Uygulama Düzeylerinin Toplum Dil Bilimi Açısından İncelenmesi
(2013)
Bu araştırmanın amacı Kocaeli/Körfez’e göç ile gelmiş ilköğretim 6. sınıf öğrencilerin noktalama işaretlerini uygulama düzeylerini tespit etmek ve tespit edilen sonucu toplum dil bilimi ilkeleri ile değerlendirmektir. Nitel ...
Yenilikçi Tarih Öğretimi Hizmet İçi Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
(2017)
Tarih öğretiminde en önemli sorunlardan birisi dersin ezbere dayalı bir ders olarak algılanması ve bu nedene bağlı olarak anlatıma dayalı gerçekleştirilmesidir. Öğretim programlarında yer alan içeriğin genişliği ve sınav ...
RESEARCH ON DETERMINING PERCEPTIONS AND ATTITUDES TOWARDS EMOJI USE IN DIGITAL MARKETING CAMPAIGNS
(2019)
The effect of the digital revolution is spreading through all aspects of life. One of the newest periods of marketing strategy is digital marketing. The most intensive group using digital devices is young students. In ...
İngiltere Vatandaşlık Eğitimi Programı: Toplumsal Temelleri, Boyutları ve Temel Bileşenleri
(2017)
İngiltere'de vatandaşlık dersi her ne kadar 2002 yılından itibaren Ulusal Programda zorunlu dersler arasında yer alsa da 2010 yılında yapılan değişiklikle okullar bu dersi kendi istedikleri şekilde uygulayabilmektedir. Bu ...
Özel Eğitim Öğrencilerinin İstihdam Beklentileri
(2007)
Bu çalışmanın amacı Özel Eğitim Öğrencilerinin mezuniyet sonrası istihdam beklentilerine ilişkin görüşlerinin belirlenmesidir. Bu çalışmanın evrenini 2006–2007 ögretim yılı bahar döneminde Abant İzzet Baysal Üniversitesi ...
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA EMPATİ BECERİSİ VE FARKLILIKLARA SAYGILI OLMA DEĞERİNİN KAZANDIRILMASINDA STORYLİNE YÖNTEMİNİN ETKİSİ
(2017)
Bu araştırmanın amacı sosyal bilgiler öğretmen adaylarına çokkültürlülük bağlamında empati becerisinin ve farklılıklara saygılı olma değerinin kazandırılmasında Storyline Yöntemi'nin etkisinin incelenmesidir. Deneysel ...